השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      משרדי שידוכים בתל אביב

      איך מוצאים זוגיות בזירה התל אביבית

      תל אביב העיר שערה 24/7 היא מקום לא פחות ממושלם להנות מזוגיות ואהבה. ההליכות בטיילת לצד הבריזה הקרירה של הים, שפע המסעדות שפרושות ברחבי העיר והברים בפינות היותר אינטימיות הופכות את תל אביב למקום הבילוי המושלם, אך העיר התוססת ללא הפסקה היא גם הגורם לקושי במציאת זוגיות לטווח הארוך.

      לכן, אנחנו כאן, בשבילכם, האנשים שטרם מצאו את הזוגיות הנחשקת בתל אביב, הצטרפו אלינו ל"אהבה ממבט ראשון", משרד שידוכים בתל אביב, ומהר מאוד גם אתם תהיו אלה שנהנים מהשפע של תל אביב יחד עם בן/ת זוג.

      אז למה דווקא משרד השידוכים שלנו?

      מציאת אהבה וזוגיות היא עבודה של ממש וכמו כל עבודה היא דורשת זמן, מחקר, השקעה וחיפוש מדויק על מנת למצוא את הזוגיות הכי רלוונטית עבורכם שתניב לכם בסופו של דבר את התוצאה הרצויה שהינה מערכת יחסים ארוכת טווח.

      • המיקום: המשרד שלנו ממוקם בלב מרכז הארץ דבר המאפשר הגעה קלה ונוחה לכל אחד ואחת מכל מקום בארץ
      • הידע: בהיותנו אחד ממשרדי השידוכים המובילים בתחום אנו עושים את אומנות השידוך עבורכם בדיוק רב ותוך שימוש בידע הרחב, באנשי הצוות המקצועיים, בטכנולוגיה ובפיצ'רים הכי חדישים
      • היחס האישי: המשרד שלנו לוקח את נושא היחס האישי שלב אחד קדימה ודואג לליווי צמוד ואישי עד להצלחת התהליך שמסתיים במציאת האחד/ האחת שלכם

      הצוות שלנו:

      כל משרדי שידוכים בתל אביב ובכלל בארץ המכבדים את עצמם מעסיקים צוות מומחים שנבחר בקפידה רבה. במשרדנו "אהבה ממבט ראשון" אנחנו לא מעסיקים רק צוות מומחים אלא גם צוות שדכנים שעובר הכשרה מתמדת ותמיד נמצא צעד אחד קדימה בכל תחום הזוגיות, וזאת כי אנו מאמינים שחלק גדול מהצלחת התהליך ומציאת השידוך הראוי עבורכם תלוי באנשי הצוות שלנו.

      כלל אנשי הצוות שלנו הינם בעלי מומחיות וידע רב בתחום השידוכים, הפסיכולוגיה, משאבי האנוש ובעיקר בעלי רגישות גבוה מאוד לכל הלקוחות הפוטנציאלים שפונים אלינו.

      תהליך ההצטרפות שלנו: 

      כחלק ממערך איכותי וחלק מרכזי של משרדי שידוכים בתל אביב והארץ אנו מקפידים מאוד על אופן ההצטרפות לשרות. ההקפדה נעשית על מנת לוודא שאכן כל מי שנרשם למשרד שלנו נמצא שם מהסיבות הנכונות ושכל כולו מגיע אול אין במטרה למצוא זוגיות כנה ואמיתית ותוך הבנה שמדובר בתהליך ולא בהחלקה ימינה או שמאלה.

      שלבי ההצטרפות אלינו:

      • שיחה אישית אחד על אחד עם שדכן/ שדכנית מומחים מהצוות שלנו
      • הכרות המשרד שלנו, השירותים שאנו מעניקים לכם ובניית תוכנית אישית שבה נוביל אתכם עד לרגע המיוחל של יצירת זוגיות מאושרת
      • מילוי שאלונים שמטרתם לסייע לצוות ובעיקר לכם להבין מה בדיוק אתם מחפשים ומה חשוב לכם.

      עכשיו שאתם חמושים בכל הידע שדרוש לכם כדי להתחיל את התהליך כל שנשאר לכם הוא רק שיחת טלפון אלינו לקביעת פגישה: 073-7601009